20 Kasım 2013 Çarşamba


Son dönem …

Mağazada işler bir hayli yolunda , detay gerektiren ,müşteriyken farkına bile varmadığım her şeyi öğrendim bu işimde öyle ki hassas ruh yapısına sahip olan ben geçtiğimiz haftalarda bir amcayla tartıştım çata çat mı derler söylemek istediğim bir ton cümle hala içimde huysuz adam ...yeni yılın ilk ayında işi bırakma düşüncem çok sevdiğim takım arkadaşlarımı üzse de ben max. İn son 30 gününü evde saymak istiyorum…
Plaka moduna geçti sevdiğim hatta şafak 70 yarın ,alıştı sesi gayet iyi fakat özlem tartışmasız yıpratıcı her anımızı çok özledim öyle ki , şehrime gelişi ve sarılmamız son günlerimin favori hayali.akabinde nişan telaşı , evimiz, konumu, planı ,eşyalar düğüne yaklaşma veeee balayı ürgüpppp.. otantik yapısı her zaman hayranlık uyandırırdı bende türlü aksiliklerle de bir türlü ziyaret etme şansını bulamadım  meğer hayat bana daha değişik sürprizler sunacakmış tabi bu planda tarih olabilir aman uzatmayım ,max dayı oluyor, fasulyemiz cm cm gün geçtikçe büyüyor ,yaşayacağımız şehir başkentken İstanbul oluyor …

Evlilik defterim var  o da ne demeyin , çok sevdim aldım amacından saptırdım bal gibi ilişkimizin tarihçesini oluşturdum ,belirli aralıklarla yazıyorum çok keyifli ,sevdiğim bir defteri daha amacına ulaştırmanın huzuru var içimde , çünkü çığ gibi büyüyorlar, yazmaya kıyamadığım bir sürü defter sırada .Gelişmeler bunlar  bir de kank 7 yıllık  ilişkisini bu Pazar bir tektaşla ölümsüzleştiriyor darısı köy fareme derrrr bu geceyi noktalarım…

                                             
                              resim 1 : bahsi geçen defter
resim 2 : gecemi güzelleştiren ögeler 

                                         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder