7 Ocak 2014 Salı

2013 / yıl analizi  


                                                    
    
Bir süredir netten uzak olmam yazmamı feci surette etkiledi lakin çok sevdiceğim beçomun bloğunu takip etmemi engelleyemedi o kadar güzel bir geçtiğimiz yıl analizi yapmış ki bende değinmeden geçemeyeceğim çünkü her yaşanmışlık bir sürü duygu çeşitliliği barındırır…
2013 aslında kariyer basamaklarını hızla tırmandığım , cüzdanımın kalınlaştığı bir yıl olmadı ,ilk yarısını bir dil kursunda geçirdim ,kurumlar ve milli eğitim arasında mekik dokudum ama resmi tüm yazışmalara , bizim tahmin bile edemediğimiz türlü teferruatlara hakim oldum, çoğuz kez yanlış yaparak ya da minik yanlışlar sebebiyle yolları arşınlayan ayaklarımı üzerek .İşimi seviyorum hatta başka bir şehirde şube açmayı düşünelim derken yollarımızı ayırdık, emeğime üzüldüğüm fakat kişileri tanıyamama adına olgunlaştığım bir deneyimdi ve buna sevinmem gerekirdi..
Bir süre işsiz kaldım ,evime aileme canım max ‘e daha çok vakit ayırdım ,kitaplar aldım hunharca okudum çok kahve tükettim spora gittim kilo verdim kilo aldım ,balığım yakup öldü ,araştırmalar yaptım unutmaya yüz tutmuş bilgilerimi canlandırdım Osmanlı mimarisi ne dair tüm yapıları içtim hazmettim ..Max askere gitti kısa dönem olmasına karşın öldüm bittim zaman zaman geberdim şimdi şafağın 22 gün olduğunu bilmek gülümsememe sebep belli ki ..
Akabinde toyzz shop’ ta satış danışmanlığı yaptım bedenimi  beynimi o kadar yoruyordu ki çoğu zaman olduğum yerde sızdığımdan düşünme yetimi kaybettim ama enerjimi asla 13 saatlik aktif çalışma sistemi bile gülümsemememi ve çenemin kapanmasını sağlayamadı .işten ayrılışım ve tekrar eve dönüşüm ilk defa üzdü beni iş arkadaşlarım feci hissettiler yokluğumu keza bende öyle ..
Özetle 4 paragraftan oluşan 2013 aslında zaman zaman hüzünlere olanak verse de genel olarak sevgi dolu bir yıldı…Diyorum ya istikrarsızlık yıl da değil bendeydi çünkü benim beklentim sağlık bereket afiyet sınırları içinde dolaşıyor uzun metraj koşuyor ama asla hırsa yer vermiyordu …tabiatım kurusun ben böyle biriyim benden bir tane daha var ismi beço ! bu yüzden ruh eşim bu kız derim hep …
2014 max’i getirsin bana eşim olsun mesela ,izmirdeki dostlarım hep sağlıklı olsunlar tel ucunda ya da nette varlığını her an hissedebileyim yazın biz izmir de olalım kışın onlar İstanbul da  ama köprümüz daim olsun ..Yeni dostluklara kucak açtım bu yıl lülüm var bayan mühendisim kalbimin bir parçası maraşta şuan ve daha nice dostlarım var sevgileri içimde devasa büyüyen ….

Teşekkür ediyorum yaşanmış her şeye ; herkese …..2014 hoş  gelsin , hoş gitsin inş …….





2 yorum:

  1. 2014 senin ilklerinden biri olan bir yıl olacak. Bu yüzden bence çok heyecanlanmalı ve mutlu olmalısın beçom.

    YanıtlaSil
  2. o halde kadehi kaldıralım senin akademik takvimine ve benim alyansıma :)))) ola laaaa

    YanıtlaSil